Bacalah dengan nama tuhanmu yang maha mengetahui..



Tuesday, May 19, 2009

Selamat Ulang Tahun

Harap maaf..
Siaran klasik terganggu sebentar untuk memberi laluan kepada peristiwa terkini.. Hiburan sensasi.

Sebarang komplen sila salurkan kepada vy untuk menjawabnya.

Nyanyian lagu SELAMAT ULANGTAHUN dari Imran Ajmain



Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Chorus

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita ‘kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

10 comments:

  1. Oh, saya suka lagu ini. Mendalam maksudnya.

    Kata penulis lirik (Ahmad Fedtri Yahya), ini adalah harapan seorang ibu agar anaknya pulang ke pangkuannya ..

    Saya paling suka rangkap "Selamat ulang tahun sayang, Janganlah engkau tak terbang pulang, Ku nanti penuh kerinduan, Selamat tinggal, selamat jalan..."

    Menusuk jiwa ... (dan kena je dgn suara sengau2 manja Imran tu :p).

    P/s: Pn. Roza .. apa maksud "Sebarang komplen sila salurkan kepada vy untuk menjawabnya"? Siapa vy?

    ReplyDelete
  2. Kak Roza

    alamak !
    he he he

    ReplyDelete
  3. Salam Roza,

    Memang kena betul lirik lagu itu dengan Roza dan Prof...Selamat berbahagia selamanya.

    Kak Hanila.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum vy

    Jawab....jawab.

    roshanilawatey
    Tersedu mendengar dan membaca liriknya. Rasa macam terkena dengan diri aje..

    ReplyDelete
  5. Salam Roza,
    Semoga ALLAH terus merahmati kehidupan Roza dan suami.
    Lirik lagi itu sangat mengesan jiwa, kan. Terima kasih kerana memaparkan dalam entri bolg Roza. Saya harap sangat Roza akan mengiringi Prof ke KK; dapatlah kita berjumpa. Biar saya jadi LO Roza ; boleh temankan cari mutiara Sabah.

    ReplyDelete
  6. salam,
    smoga bahagia bersama.

    ReplyDelete
  7. Kak Roza

    ehemm ehemmm
    saya ni kan peminat tegar Prof MKI
    sori sori
    peminat tegar ilmu yg dia bagi SAHAJA
    tak minat selain dari itu
    hehehehe!

    so
    saya rasa
    KakRoza mesti ada perasaan mcm yg kat lagu tuh
    ProfMKI kan dah transform dari dulu seorang yg lain
    kepada terkini ..seorang yg lain
    camni..contohnyalah
    dedulu PofMKI org org biasa sahaja
    sekarang ProfMKI dah jadi
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ARTIS TERKENAL DIMALAYSIA dan JUGA MUGKIN DIDUNIA!!
    he he he

    ReplyDelete
  8. Selamat berbahagia di hari lahir tuan prof.



    Zag

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum vy,

    Habis lari tema blog kak Roza..
    Ish..ish vy ni..

    ReplyDelete
  10. sekali sekala lari tema apa salahnya

    ReplyDelete